من از همون موقع که فهمیدم باردارم دیگه رو شکم نخوابیدم تا عادت کنم
واای منک داغونم .. تا رو شکمم نخوابم خوابم نمیگیره
از همین الان رو شکم نخوابی بهتره بخ پهلو چپ بخواب خون رسانی به جنین بیشتر میشه
سعی کن از الان به پهلو بخوابی کم کم،میگن از شونزده هفته باید به پهلو بخابی ولی از الان خودتو عادت بدی بهتره
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.