من از اول بارداری خودمو عادت دادم به پهلو
۸ هفته ک از دکتر پرسیدم گفت رو شکم نخاب اصلا حالا ک وارد سه ماه دوم شدم فک کنم کم کم دیگه طاق بازم نباید دراز بکشم
روی شکم میگن تا هروقتی که راحتی میتونی، پشت از سه ماهه دوم
من ک فعلا هر وری میخابم البته اگ همسرم و مامانم اینا نباشن از ترس اونا مودب پامیشم میشینم بعد میخابم ولی تنها تو اتاق باشم قل میخورم هر وری بخامم میخابم چون شکم ندارم
پشت که اصلا نخواب 20 به بعد خیلی رعایت کن
منم فقط اونطوری راحتم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.