۱۴ پاسخ

نمی‌دونم جنسیت هنوز یک شنبه وقت سونو آنومالی بچه اول خوبه بابا من بچه سوممه بعد دوتاپسر همه استخوانام درد می‌کنه تو خودتی وهمسر زیاد سخت نیست من باید درس های بچه ها روکمک کنم کارهای خونه ام صدبرابر میشه

من بعد دوتا پسر فقط برای یه دخمل خوشگل دوباره خودمو انداختم تودردسر ولی بازم هرچی باشه شکر خدا

من تهوع 🤢 درد بدن که انگار تریلی از روبدنم رد شده سردرد سرگیجه نمی‌دونم نونم کم بود آبم کم بود حامله شدنم چی بود والا

من اینقدر درد دارم شبا میخوام گریه کنم به پهلو راست می‌خوابم دو ساعت خواب می‌ره ودرد می گیره پامیشم می‌شینم ماساژ میده دوباره اون پهلو دیگه درد میگیره یه بالشت لای پات بزاری هم جوابه ماه های بالاتر

خیلی خیلی تازه الان اولاشه

ایشالا گلم خدا از دهنت بشنوه

سونو نرفتم گفتم برم سونو بعد پروفایلم تعقیر بزنم برای بارداری

اره نمیتونم خودمم غذاب وجدان میگیرم باید سعی کنم دیگه نخوابم اما میگن تا بیست هفته مشکلی نداره

از هفته های دیگه هفته ات می‌ره بالا آروم بچرخ که خدا نکرده بند ناف دور بچه نپیچه

بعد بیست میگن اما به نظرمن از اول نخوابی ک عادت نکنی بهتره من نمیتونم رو شکمم میخوابم

نه الان هنوز مشکلی نیس ولی سعی کن آروم تو خواب بچرخی

نه دوهفته وقت داری لذت ببر😍😍جای منم خالی کن

از 16هفته مهمه که به پشت نخوابی

من که از الان دیگه نمیخوابم که عادت کنم

سوال های مرتبط

مامان بهراد مامان بهراد هفته پانزدهم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته چهلم بارداری
مامان فندقیم😍🤰🏻 مامان فندقیم😍🤰🏻 هفته شانزدهم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان فندق🩷❤️💜 مامان فندق🩷❤️💜 ۴ ماهگی
مامان جوجو کوچولو مامان جوجو کوچولو هفته بیستم بارداری