۴ پاسخ

مرسی ممنونم

اره ما هم همین جوری هستیم

اره عزیزم طبیعی

اره عزیزم طبیعیه،اگه دردش قابل تحمل باشه زیاد نباشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری