۳ پاسخ

اخه باید همون ۱۸ هفته بزیم اندمالی زود تر بریم چی میشه مگه ادم هیچ علائمی نداره نگران میشه نه شکمی نه چیزی وقتم نمیگذره ای خدا چرا نمیگذره پس خسته شدم دیگ از انتظار

من‌۱۸ هفته و‌۱ روز رفتم

۱۸ هفته و ۱روز تا ۴ روز بهترین زمانه

سوال های مرتبط

مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری