۲ پاسخ

بله طبیعیه
موارد غیر طبیعی و خطرناک ایناست: خونریزی، نشتی کیسه آب، تکان نخوردن جنین

اگه خیلی شدید نباشه بخاطر کشیدگیه
چون شکمت داره بززگ میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی