شکم مامانِ دردونه🩵به وقت 6 ماهگی🥹😍

تصویر
۱۴ پاسخ

من قبل بارداری هم بیشتر شکم داشتم🤪🤪

خوشبحالت مدل بدنت از اوناس ک بعد زایمان شکمت تخت تخت میشه

شما حرکات نی نی تون رو حس میکنین؟

ای خدا مث منی اصن شکم نداری😍

دختر که داشته باشی کاملا بروز میکنه خودشو من الان دختر دارم شکمم بزرگه ولی اصلا ربطی به وزن نداره
پسر میره تو پهلو دختر جلوعه

عزیزم فک کنم پسر داری درسته چون پسر میره تو پهلو مامانش

کش شلوارتو چرا اینقدر کشیدی بالا

منم اینحوریم

اوخی چ کوچولویی خوشبحالت 🤩واس من یکم بزرگتره

مهم سلامت جنین ب نظر من و وزنش اندازه شکم مهم نی

وای چرااا شکم نداری

شکم من ازاین بیشتره😂😂😂

توهم مثل من شکمت کوچیکه من ۷ ماهمه اصلا مشخص نیست

اع یه نفر پیدا شد مثل من شکم نداره😂🥰

سوال های مرتبط

مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آروین🩵 مامان آروین🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حامی کوچولو🐣🍼 مامان حامی کوچولو🐣🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا مامان آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌ام بارداری
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری