من آخه نمیرم براش🥹✨
دردونه مامان🩵

1405/۲/۲۹
یادگاری 📸🖼️

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم 😍 ۲۳ هفته براچی سونو دادی؟
من تازه غربالگری دوم دادم دکتر گفت دیگه حالا حالا ها سونو نداری که

خوداا دماغش فقط🥲

خداحفظش کنه
عزیزم سرویکس شما چنده

ماشاالله

عزیزم♥️ انشالا صحیح و سلامت بغلش بگیری

دختره

سوال های مرتبط

مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی