خانم ها جنسیت رو سلفری چه جوری هس

۵ پاسخ

یا مینویسه : male
یا y detected

یعنی چی؟ خب میزنه

منم ازمایش سلفیری دادم یجا نوشته xxیا xy
اگر xxباشه دختره
اگر xyباشه پسره

جوابش اومد اگه خواستی بفرستش بهت میگیم جنسیتو

سلام این ماما هست تشخیص جنسیت میده پیامش بده کمکت کنه پیج اینستا ایتا روبیکا nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055454640

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان شهرزاد کوچولو مامان شهرزاد کوچولو ۴ ماهگی