۲ پاسخ

من آذرآبادگان میرم سونو عالیه.ولی برا انومالی من آزمایش ننوشت دکترم آن تی رفتم فقط ازمایش

عزیزم سونوگرافی کسری می‌شناسی اون چطوره میخام برم اونجا من از شهرستان میام شناخت ندارم زیاد

سوال های مرتبط

مامان 🌰فندوق😍 مامان 🌰فندوق😍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌ویکم بارداری