برای ازمایش بتا نسخه لازمع؟

۹ پاسخ

اره اگه نسخه نباشه آزاد حساب میشه ، اگه بیمه داری باید دکتر بنویسه

ازاد حساب میشه ک گرون در میاد

نه عزیزم

من چند روز پیش ازاد رفتم ۲۳۰ تومن

نه نیاز نیس

فرق بیمه و آزادش۸۰تومن بود
من بیمه تامین اجتماعی ام..با بیمه شد۳۰۰ آزادش گفت میشه۳۸۰😐

نه عزیزم

نه عزیزم لازم نیست

نه

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
ژینو ژینو قصد بارداری