۷ پاسخ

منم آزاد دادم شد ۶۰۰ بعدش تو روتین اولیه بارداری دکتر مجدد برام نوشته بود

اره میشه

آره فقط هزینه ام آزاد میگیرن

بله ازاده من انجام دادم ۵۹۰ تومن شد

بله عزيزم درخواست شخصي حساب ميشه
هزينش ٤٢٢ تومن بود

آره فقط آزاده

اره نسخه الزامی نیست

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری