سلام مادرا شربت ابریزش بینی برا ۲سال چی خوبه

۲ پاسخ

شربت نئوتادین بده مناسب آبریزش بینی هست همچنین شربت پلارژین هم کنارش شروع کن برای جلوگیری از سرماخوردگی

دی بی سالین
سدیم کلراید 0/65درصد

سوال های مرتبط

مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی
مامان تبسم و آیهان🧿 مامان تبسم و آیهان🧿 ۲ سالگی