۵ پاسخ

ما بیمه تکمیلی مون هنوز تمدید نشده بود بهم فاکتور داد پونصد و خورده ای شد

پیش دکترم انجام دادم اونم بیمه داشتم فک کنم آزاد حساب میکنه

۲۹ هفته بودم انجام دادم

من یک ملیون هزینش شد

ب من گفت نزدیک پونصد نوبت گرفتم برم هفته دیگ بخار

سوال های مرتبط

مامان دوتا گل دختر مامان دوتا گل دختر ۲ ماهگی
مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی