۷ پاسخ

نه چون مهم نیس انتی به بعد میگه

سلام عزیزم من امروز سونو ۸هفته بودم،دراین مورد چیزی نگفته،فقط درمورد ضخامت آندومتر که همون دیواره ی رحمه و یه سری چیزای دیگه نوشته،این عکس پروفایلتون پسرخودتونه؟؟؟هزار الله و اکبر خیلی خواستنیه،چشم بد دور باشه ازش

۷هفته که سونو رفتم طول سرویکس نوشته بود برای من نوشته بود

من تو اولین سونو ک تو 6 هفته رفته بودم نوشته

نه عزیزم

نه

انتی میگه

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 ۱ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری