برای خارش واژن چی خوبه😮‍💨

۸ پاسخ

این پماد خوبه برات بنویسه

تصویر

بری دکتر پماد بده چون عفونت داری

پماد ان ان هم خوبه

وای منم الان اینجورم پماد کلیترومازول مصرف میکنم

من داخل سرکه و اب میشینم گاهی اوقات
و پماد میزنم

سوال منم هست

من ی دکتری بهم گفت با ماست خودتو بشور
میخارونم خیلی شدید میسوزه ماست میزنم خوب میشه

برا من دکترم کلوتریمازول ۱ درصد نوشته بود

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو ۶ ماهگی
مامان منان👼🏻 مامان منان👼🏻 ۱۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شهزاد مامان شهزاد روزهای ابتدایی تولد