۳ پاسخ

سرکه سیب با اب نمک قرقره کن.برای عفونت ودرد عالیه

پرسیکا بگیر تو دهن قرقره کن بریز یا آب نمک ،

کپسول اموکسی سیلین برای عفونت میخوردم اروم میشد اب نمک هم خیلی خوبه غرغره کن و با مسواک بکشن به دندونت

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفس و دلارام مامان نفس و دلارام ۹ ماهگی
مامان طهورا مامان طهورا ۱ ماهگی
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری