از این مارک پوره به بچه ها دادید؟ دوسش دارن؟

تصویر
۳ پاسخ

ازاین سرلاکای تو قوطی خوشمزه تره
اینا خیلی بدمزه بود پسر من ک اصلاا دوستنداشت

از کجا میخرین

چرا من بیرون میرم اصلااا از این چیزا به چشمم نمیبینم !🥲

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱ سالگی
مامان 𝑨𝒍𝒊𝒔𝒂𝒎🩵 مامان 𝑨𝒍𝒊𝒔𝒂𝒎🩵 ۲ سالگی
مامان 💙🩵کوروش🩵💙 مامان 💙🩵کوروش🩵💙 ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی