دوستان درد ناف برا چیه؟؟ شماهم دارید؟؟

۱۰ پاسخ

آره منم ۱۸ هفتگی داشتم خیلی بد بود

داره شکمت جا باز می‌کنه و بچه هم توی این هفته ها سمت پایین ناف و نافه

عادیه ول میشه

اقباضه عزیزم

منم امروز سوزش دور ناف داشتم قبلا هم داشتم میگن واسه رشد جنین و رحم این حالت پیش میاد برای بعضی خانم ها ایجاد نمیشه بدن ها متفاوته حتی ممکنه توی دو تا بارداری یکی رو تجربه نکنی اونیکی نی نی این علایم باشه

طبیعیه

منم داشتم خوب شدم.بچس خودشو سفت میکنه فشار میاد به ناف

من سوزش دور ناف دارم گاهی

عزیزم دوست داشتی بیا گروه تلگراممون
باردارن همه
تعداد هم زیاد نیست
به این ایدی پیام بده
@ftme_kh91

منم یکی دو روز میسوخت یکم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته بیست‌وششم بارداری