شماهم سردرد دارید ؟برای چیه ؟
😵‍💫

۱۲ پاسخ

منم داشتم خیلی جوری که سرمو میبستم از درد نمیتونستم قرصم بخورم خیلی بد این دوران

بچتون پسره لابد

عزیزم خیلی وقتها بخاطر کم ابیه بدنه
من هر روزی که اب نمیخورم یا کم میخورم ی سردردی میگیرم که نمیتونم از جام تکون بخورم

سردرد براکم خونی هست دکترم گفت

من از اول بارداری دارم🥲

اره دارم خیلی بده منم درگیرم 🤕🤕

بچت پسره؟
شنیدم تو بارداری پسر سردردش زیاده

خیلی بده من ایقد شدید سردرد داشتم که نمیتونستم از جام بلند بشم یه دسمال محکم ببند سرت دراز بکش

وای ک منم بعضی روزا میگیرم تا دو روز نابودم تا ولم کنه

وای منم سردرد کور شدم

یبوست دارم سردرد دارم

اره من تا ۵ ماه داشتم الان یکم بهترشدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی