هر روزحموم رفتن با آب داغ خطر داره آیا؟؟

۶ پاسخ

اوایل بارداری هفته یکبار اونم با آب ولرم باید حموم کرد جای بچه که سفت شد اونوقت هفته ای دوبار برو

۴ماهه یه باراب داغ استفاده نکردم😊

با اب داغ نری بهتره
میگن خانم باردارباعث میشه کمرش شل بشه و فلان
منم شنیدم
اما کلا زمانی ک پریود میشم میرم دوش اب گرم میگیرم حس میکنم پریودم شدید تر میشه
با اب ولرم و خنک حتی میگن بهتره برای خانم باردار

اصن نباید با آب داغ حموم کنی خطر سقط زیاد میشه. آبو ولرم کن

بله زیااااد ، هفته ایی یکبار با آب ولرم رو به خنک ،توروخدا مراقب باشید راه طولانی در پیش دارید،

نباید به کمر زیاد آب داغ برخورد کنه

سوال های مرتبط

مامان سپهر🩵 مامان سپهر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان اقا سپهر مامان اقا سپهر روزهای ابتدایی تولد
مامان هنوز مشخص نیست مامان هنوز مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان صارم مامان صارم روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری