خانوما چرا حمام اب داغ خطر داره تو بارداری؟؟؟

۱۰ پاسخ

ببین من خودم میخواستم سقط کنم کمر مو با شکمم و آب داغ میزدم تا راحت تر جدا بشه و بیاد حالا دیگه خودت فکر کن
میبینی تو فیلمای قدیم نشون میده موقع زایمان تشت آب داغ درست میکردن ؟ بخاطر اینکه انقباض و دهانه رحم نرم تر میشه بچه راحت تر میاد جفت راحت تر جدا میشه

آب گرم باعث شل شدن عضلات بدن و ریلکسی زیاد میشه از اون ور هم گرمای زیاد برای جنین خوب نیست شما بچه به دنیا بیاد آب و خیلی ولرم می‌کنی که بچه خدایی نکرده آب گرم عذیتش نکنه بعد الان هم فرقی نداره همون بچه خیلی ظریف تر و حساس تر توی دلته باید واضبش باشی اون عزیز هایی هم که دم به دقیقه میگن وای نه این چیزا الکیه فلان نه عزیزم الکی نیست هرچی که قبلاً مفید بوده قرار نیست توی بارداری هم مفید باشه جیگر خیلی خاستیت داره خیلی هم چیز مفیدیه حتی خام خاریش ولی توی بارداری باعث سقط جنین میشه آناناس خیلی چیز خوبیه ولی ویتامین های زیادش گوشت بدن رو میخوره قبل انجام هر کاری تحقیق کن که بعدا خدایی نکرده پشیمون نشی اینجا خیلی ها عادت دارن منتظرن یکی بگه اینو بخورم اون بگه این سوال ها چیه😐😒 عزیزم مادری که نگران بچشه و براش مهمه طبیعیه که سوال بکنه پس با خیال راحت سوال کن تحقیق هم بکن

وای این طز جدید دیگه از کجا اومد😣😣🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻

به حق چیزای ندیده و نشنیده 🤔
واقعاا بده؟

رحمو تحریک میکنه هم آب داغ هم سرد فقط ولرم

وای یا خدا نمیدونستم بده 😐

کمرت گرم میشه باعث شل شدن و ممکنه باعث خونریزی بشه

فکر کنم چون عضلاتو نرم میکنه

چون باعث جدا شدن جفت میشه
من بچه دوماهمو از دست دادم ویار حموم و اب داغ داشتم

چون فک کنم دهانه رحمو باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهلم بارداری