۴ پاسخ

من اگ ماما همراه نبود عمرا زایمان میکردم با تکنیگ های ک بهت میده میتونی تو ی ساعت زایمان کنی

عالییییییه

آره حتمااا بگیر
من نگرفته بودم و خیلی پشیمون شدم

۱۰۰% ادم اون لحظه از درد نمیفهمه کجاست و چیکار باید بکنه

سوال های مرتبط

مامان ارشیا مامان ارشیا ۹ ماهگی
مامان آیرا❤️🤩 مامان آیرا❤️🤩 روزهای ابتدایی تولد