من گرفتم واقعا خیلی خوبه خیلی کمکم کرد خیال خودمم راحت بود استرس کمشد
چون طرف وقتی هزینهای داره برای کارش میگیره با تعهد بهتری کارشو انجاممیده
من چون دیگه ماما همراه گرفتم اتاق خصوصی هم برا زایمان هم برا بستری داشتم
من بیمارستان خصوصی میرم دکترم بالاسرمه گفت نیاز به مامانداری
بله منم گرفتم
و خداروشکر که نگرفتم
من نگرفتم به جاش رفتم بیمارستان خصوصی واقعا ماما هاشون از ماما همراه برام بهتر بودن
من هفته پیش زایمان کردم وماماهمراه داشتم خیلی خیلی راضی بودم دوساعته هم زایمان کردم
من میخوام برم بیمارستان
من واسه زایمان اولم نداشتم
ولی خیلی تعریف میکنن میگن ماماهمراه خوبه
اگه خدا بخواد برا این میخوام بگیرم
منکه نگرفتم ولی خب مامایی ک بچه رو بدنیا آورد با تجربه بود تقریبا خیلی. کمکم کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.