۸ پاسخ

آره درسته که بخیه رو نمیزنن زایمان رو هم مامای خود بیمارستان میگیره ولی قبلش ماساژت میده کمکت میکنه دوش آب گرم بگیری و ورزش کنی تا زودتر زایمان کنی نه اینکه یه روز درد بکشی

من ماما گرفتم هرکیم تو دوست و فامیل دلشتم گرفته خیلی راضی بوده

من گرفتم راضی هم بودم وسطش هم خودم خواستم برم سزارین راحت برام اوک کرد رفتم نزاشت درد بکشم و بعد برم

اره گرفتم و راضیم

اره منم گرفتم ماما باشه خوبه

اره من برا زایمان اولم گرفتم فوق العاده راضی بودم اینبارم به همون ماماهمراهم زنگ میزنم و قرار داد میبندم

من گرفتم حالا نمیدونم چطوره

اره من گرفتم ولی راضی نبودم

سوال های مرتبط