آره درسته که بخیه رو نمیزنن زایمان رو هم مامای خود بیمارستان میگیره ولی قبلش ماساژت میده کمکت میکنه دوش آب گرم بگیری و ورزش کنی تا زودتر زایمان کنی نه اینکه یه روز درد بکشی
من ماما گرفتم هرکیم تو دوست و فامیل دلشتم گرفته خیلی راضی بوده
من گرفتم راضی هم بودم وسطش هم خودم خواستم برم سزارین راحت برام اوک کرد رفتم نزاشت درد بکشم و بعد برم
اره گرفتم و راضیم
اره منم گرفتم ماما باشه خوبه
اره من برا زایمان اولم گرفتم فوق العاده راضی بودم اینبارم به همون ماماهمراهم زنگ میزنم و قرار داد میبندم
من گرفتم حالا نمیدونم چطوره
اره من گرفتم ولی راضی نبودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.