مامانا ماما همراه گرفتید؟
خوبه یا نه؟
زایمان در اب چطور

۷ پاسخ

ماما همراه برای سزارین هم لازمه؟

من خواهرم ماماهمراه داشت خیلی راضی بود به منم‌گفت بگیرم
از لحظه که دردت میگیره بری بیمارستان یا خودت خبرش بدی یا بیمارستان خبرش بده میاد بالاسرت
بهت ورزش میده امادگی لگنی داشته باشی و کمتر درد بکشی و زودتر زایمان کنی
خواهر من خیلی به شدت راضی بود. زایمان اولش تو کرونا بود هیچ کس بالاسرش نیومد ولی این دومی رو اینقدر راحت بود که میگفت فهمیدم زایمان یعنی چی فقط یکی باید باشه کمکت کنه بگه چیکار کنی

خیلی خوبه تنها زایمان کنی خیلی بده آدم افسرده میشه پرستارا هم بجز اذیت کاری نمیکنن

زایمان در آب رو تجربه ندارم ولی ماما همراه عالیه عالی

زایمان درآب نمیدونم ولی ماما همراه خیلی خوبه من گرفتم

من ماما خصوصی گرفتم با اینکه اخرشم سزارین شدم اما همیشه گفتم پولش هزار بار حلالش باشه،خیلی مهربون و دلسوز بود خیلی به من کمک کرد اما خب قسمت نبود نینی طبیعی به دنیا بیاد

سوال منم هست

سوال های مرتبط