خانوما کسی بوده ازمایش گلوگز نداده باشه‌؟

۴ پاسخ

من ندادم

اره من

عزیزم هر ازمایش یا سونوگرافی که نوشته میشه به خاطر. سلامت مادر و جنین

من انجام ندادم
فقط قند ناشتا وقند دوساعته رو دادم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه 🥺 مامان پناه 🥺 ۸ ماهگی
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیدجان مامان امیدجان ۱۱ ماهگی
مامان مانلی و مانیار مامان مانلی و مانیار روزهای ابتدایی تولد
مامان یکی یه دونه 😌 مامان یکی یه دونه 😌 هفته سی‌ونهم بارداری