من میخواستم انجام ندم ولی رفتم و ازمایشو دادم ن تنها ازمایش گلوکزه چنتا ازمایش دیقه ای هم هست که خیلی مهمن که باید چکاب بشن مثلا من اولا تروئید نداشتم بعدن تروئید گرفته بودم و تو اون ازمایش فهمیدم اگه نمیرفتم و مطلع نمیشدم خیلی خطرناک بود برا بچم اگه قصد داری نری حالا به هر دلیلی اصلا این کارو نکن حتما برو ازمایشتو بده
اینکه میگن انجام ندی بیمارستان بستری نمیشی و این حرفا دروغه . دراصل باید انجام بشه که مشکل دیابت پیدا نکنی اما اگر قندت پایین باشه معمولا میگن نیاز نیست
بله من
دکترم گفت قندت پایینه و نیاز نداری
عزیزم منم دو مرحلهایش رو انجام دادم بدون شربته یبار ناشتا بعد میری خونه صبحونه میخوری دوساعت بعد دوباره ازت خون میگیرن
منم نمیخوام انجام بدم چون میدونم نمیتونم تحمل کنم چند ساعت ناشتایی رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.