مامانها کسی واکسن آنفولانزا به بچش زده؟

۴ پاسخ

من تو بارداري زدم اگه قبلا سالي ي بار سرما ميخوردم الان شده ماهي يك بار 😬😬😬

من اصلا اینجور چیزارو به بدن بچه ام نمیزنم

منم پنج شنبه برای پسر ۶ ساله م زدم

من خودم زدم پارسال خیلی هم خوب بود اما بچه ها رو خبر ندارم

سوال های مرتبط

مامان سلين و تودلي مامان سلين و تودلي هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادین کوچولو😘 مامان رادین کوچولو😘 ۱ سالگی