خانما من پیاز میریزم داخل غذای بچه عیب نداره

۵ پاسخ

نه دیگه بزرگ شده

من خیلی کم می ریزم تا بوی زحم رو بگیره بعدا بر می دارم

من میریزم بعدا برمیدارم

اشکال نداره من سیرو پیاز نیریزم

نه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان نازدونه🌹 مامان نازدونه🌹 ۱ سالگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی