۷ پاسخ

نه عزیزم عیب نداره بده بخور من از اول نمک و زرد چوبه به غذاش اضافه میکردم الانم با ما میشین غذا میخوره

در حد اینکه مزه کنه بد نیست ولی تا یک سالگی نده

خیلی زود نیست؟؟؟

نمک و ادویه نداشته باشه بهتره

حتماً عیب داره ک میکن تا یکسالگی غذا سفره ندین

فلفل نزن به غذاهات
اره بده دوست دارن مزه‌بچشه
واقعا‌آدم بعضی روزا نمیتوکه برا بچه جدا غذا درست کنه

اگ نم ک و شکر و ادویه داره عیب داره 🙄

سوال های مرتبط