نه عزیزم عیب نداره بده بخور من از اول نمک و زرد چوبه به غذاش اضافه میکردم الانم با ما میشین غذا میخوره
در حد اینکه مزه کنه بد نیست ولی تا یک سالگی نده
خیلی زود نیست؟؟؟
نمک و ادویه نداشته باشه بهتره
حتماً عیب داره ک میکن تا یکسالگی غذا سفره ندین
فلفل نزن به غذاهات
اره بده دوست دارن مزهبچشه
واقعاآدم بعضی روزا نمیتوکه برا بچه جدا غذا درست کنه
اگ نم ک و شکر و ادویه داره عیب داره 🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.