۴ پاسخ

پدی لاکت بیشتر واسه اسهال های عفونی هست قشنگم دکتر پسرم ک گفت روزی ۵ قطره ساعت ۵بعدظهر

روزی یک بار پنج‌ قطره

هردوازده‌ساعت‌5قطره

پنج قطره هر دوازده ساعت

سوال های مرتبط

مامان سوینا 🥰 مامان سوینا 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان دوتا گیلاس مامان دوتا گیلاس ۱۶ ماهگی
مامان فاطمه،محمدطاها مامان فاطمه،محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان آرین ♥️ مامان آرین ♥️ ۶ ماهگی