دوستان واکسن ۱۸ ماهگی تو دست بزنیم بهتره یا پا

۹ پاسخ

دوره نازکدوزی +شلوار از صفرتاصد توسط خودم آموزش میدم متد گرلاوین جدید هستش و آموزش باالگو هستش...هزینه ش فقط صدهزارتومن هس
که برای کمک به هم نوع خودم ثبت نام اول رو هزینه کم گذاشتم...آموزش ها ضبط جلسه به جلسه تو کانال خصوصی آموزش ارسال میشن.
میتونید واریزی ها، اعتماد، رضایت و جزییات دوره رو از تو کانال اصلیم پیگیری کنید
@mamanefandogh
شماره تماس بله بنده👇
+۹۸۹۳۸۱۴۴۲۳۴۳

برای دختر من بهداشت توی دستش زد، گفتن چون بچه برای راه رفتن اذیت میشه توی دست میزنیم

قطعا پا
چون عضلاتش قوی تره

مال پسر منو دوتاشم پا زدن گفت یکیش نیاز ب کمپرس سرد داره اون یکی نمیخواد

اگر بچه بد قلقی نباشه از اینا نباشه ک خیلی ناز دارن اذیت نمیکنن من پسرم خیلی درد تحمل میکنه نصف روز فقط پاش در میکرد بهانه گیری میکرد ولی اذیت زیادی نکرد فقط نصف روز بود

ی دست ی پا،بنظر من سبک ترین واکسن بود اصلا هیچی نفهمیدیم نه تب نه درد

یه دست یه پا

توی دست بهتره سبک تره

یه دست یه پا میزنن

سوال های مرتبط

مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان هامین🥹❤️ مامان هامین🥹❤️ ۲ سالگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری