مامانا شربت ایمونس دادین ب بچتون؟خوبه

۶ پاسخ

عالیع👌

آره من دادم خوبه

آره دادم

بله دادم و عالیع

من پارسال دادم نتیجه ای ندیدم خیلییی بد آنفولانزا گرفت

اره خیلی بدنو مقاوم مبکنه حتما بده

سوال های مرتبط

مامان مهرسا مامان مهرسا ۲ سالگی
مامان 💙آیهانم💙 مامان 💙آیهانم💙 ۲ سالگی
مامان مامان نازطلا مامان مامان نازطلا ۲ سالگی