۱۰ پاسخ

خیلی قشنگه ما بین دنیز و لنا موندیم

اره گلم قشنگه
خوشنام باشه انشاالله

دنیز خیلی قشنگه، یعنی دریا
به آراز هم خیلی میاد

قشنگه

خییییلی قشنگه 🥹

منم الان با بارداری پسرم هیچ فرقی نداره انشالله دختر باشه

نه قشنگ نیست عزیزم تلفظشم قشنگ نیست اما اگه خودت دوس داری بزار سلیقه ایه.اسم دختر زیاده پسرا کمه.

بارداری پسر و دخترتون باهم فرق داشت؟

اسم دخترتو بزار
راز
ب اراز خیلی میاد

بنظر من یه کوچولو قدیمه
ولی اگه خودت حست بهش خوبه بزار حتما
درکل قشنگه

سوال های مرتبط

مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وششم بارداری
مامان گلسا مامان گلسا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دایان 🧿💙 مامان دایان 🧿💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی