آره عزیزم قشنگه و بنظرم هرچیزی ک ب دلتون میشینه رو انتخاب کنید.
ما اسم آروین رو انتخاب کردیم ن فقط واسه اینکه بهم بیان. این اسم رو دوست داریم و شاید سلیقه بعضیا هم نباشه ولی مهم سلیقه خودمونه
اره
بله عزیزم خیلی قشنگه ولی لزوما نباید بهم بیاد ولی هردو اسم قشنگیه 😍😍
آیهان یا آیان هم قشنگه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.