خانما اسم علی آراز قشنگه یا علیراد؟؟

۱۳ پاسخ

علیراد

منم میخوام علیراد بزارم ولی تو سامانه ثبت احوال زده غیرمجاز 🫠🫠

علیراد رو ثبت میکنن؟

سلام ببخشید ثبت احوال اسم علیراد رو قبول میکنه؟
شما پرسیدید؟

علیار قشنگه

علیراد کامل میشه صدا کرد ولی علی آراز جفت حروفش بخوام صدا بزنم یکیشو میگم چون جفتش همراه با باز شدن دهان شروع میشه و یکم سختش میکنه پس علیراد بهترینه

من به شخصه اصلا علی آراز رو نمیپسندم
علیراد باز بهتره

علیراد آبجی علی آراز تا بخوایی صدا کنی خیلی سخته پیچیدس🥴 البته نظر شخصی منه با احترام🙏🏻✨

علیراد

علیراد بهتره

علیراد قشنگ تره به نظر من بیشتر به زبون میچرخه

علی آراز رو کامل صدا میزنن؟

علیراد علی آراز هم قشنگه ولی برای من بشخصه یکم سخته یکیو با این اسم صدا بزنم❤️

سوال های مرتبط

مامان آرام و اراز مامان آرام و اراز ۲ ماهگی
مامان امیرعباس و آراز مامان امیرعباس و آراز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسرهای قشنگم مامان پسرهای قشنگم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری