یه مشورت
نظرتون اسم علی قشنگه یا علیرام ؟

۲۳ پاسخ

من اسم پسرم علی
هربار صداش میکنم عشققققق میکنم
حالا این یکی نمیدونم چی بذارم
فقط برام مهمه اینم علی باشه

عليهان قشنگه

عليراممم

اسم علی

علی ،

اسم علی

علیهانم قشنگه

علی هم قشنگه ولی دو اسمی قشنگ ترش می‌کنه مث امیر علی و محمد علی
علیسان .هم قشنگه
چرا اسمهای جدید نمیزاری؟

علی هم قشنگه هم کوتاه و هم آوای قشنگی داره اگر کسی هم بخواد مخفف کنه نمیشه

علی..

بزار علیهان خیلی قشنگه

علی.

قربون آقا امیرالمومنین نام علی زیباست

علی.

علی.

علی.

علی.

علی زیباترین اسم دنیا که به هر زبانی درست تلفظ میشه

اسم فقط علی

علی صددرصد

به نظر من علی

من پسرعموم علیسان خیلی قشنگه بنظرم

علی..

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان علیراد🧿🥺 مامان علیراد🧿🥺 ۳ ماهگی
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری