باب سلیقه من نیست ولی مهم اینکه به دل خودتون بشینه
سلیقه من نیست
علیسان یا علیراد هم قشنگه
علیار قشنگهااااا
علیسام بهتره
علیار هم قشنگهههه
بنظر من اسم قشنگیه
بنظرم با توجه به نذرت اسم قشنگیه و همچنین خاص
علیسام بهتر نیست
چون من بچم نظر امام علیه این اسم با معنیش خیلی برام جذاب اومد
ینی چی معنیش؟رام؟
علیراد باشه قشنگ تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.