نظرتون راجع به اسم علیرام چیه

۱۲ پاسخ

باب سلیقه من نیست ولی مهم اینکه به دل خودتون بشینه

سلیقه من نیست

علیسان یا علیراد هم قشنگه

علیار قشنگهااااا

علیسام بهتره

علیار هم قشنگهههه

بنظر من اسم قشنگیه

بنظرم با توجه به نذرت اسم قشنگیه و همچنین خاص

علیسام بهتر نیست

چون من بچم نظر امام علیه این اسم با معنیش خیلی برام جذاب اومد

ینی چی معنیش؟رام؟

علیراد باشه قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا ۶ ماهگی
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماه کوچولوی من مامان ماه کوچولوی من ۸ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی
مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری