نه عزیزم قشنگ نیست تجدیدنظرکن.
با احترام نه
صنعتی سنتی باهم🥴
علی سینا نه واقعا
علیسان باز ترکیب برنده تریه😉😉
علی تنها قشنگه
ابوعلی سینا
علی یا امیرعلی خیلی قشنگ ترن
نه خیلی
ن 😑یعنی چی علی سینا
ببخشید عزیزم ولی واقعااین دوتا اسم بهم نمیخورن
باز علیسان شبیهش هست قشنگه
وای نه اصلا جالب نیست مثل اینه ک بعضیا قدیما میزاشتن فاطمه پارمیدا
وای یا علی🥴🥴🥴
چرا قیمه هارو ریختی تو ماست ها
هردو قدیمی و زشتن
بازم تنها میشه تحملشون کرد ولی باهم نه دیگه خدایی
ببخش عزیزم ولی خوب نیست
جدید بود😐
ن عزیزم
نه اصلا
ترکیب قشنگی نیست با احترام
واقعیتش نه
علی و سینا. یا علی سینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.