مامانا اسم علی سینا قشنگه ؟؟؟
🫠💙

۱۹ پاسخ

نه عزیزم قشنگ نیست تجدیدنظرکن.

با احترام نه

صنعتی سنتی باهم🥴

علی سینا نه واقعا
علیسان باز ترکیب برنده تریه😉😉

علی تنها قشنگه

ابوعلی سینا

علی یا امیرعلی خیلی قشنگ ترن

نه خیلی

ن 😑یعنی چی علی سینا

ببخشید عزیزم ولی واقعااین دوتا اسم بهم نمیخورن
باز علیسان شبیهش هست قشنگه

وای نه اصلا جالب نیست مثل اینه ک بعضیا قدیما میزاشتن فاطمه پارمیدا

وای یا علی🥴🥴🥴
چرا قیمه هارو ریختی تو ماست ها
هردو قدیمی و زشتن
بازم تنها میشه تحملشون کرد ولی باهم نه دیگه خدایی

ببخش عزیزم ولی خوب نیست

جدید بود😐

ن عزیزم

نه اصلا

ترکیب قشنگی نیست با احترام

واقعیتش نه

علی و سینا. یا علی سینا

سوال های مرتبط

مامان دیلان 🩷👧🏻 مامان دیلان 🩷👧🏻 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان علیراد🧿🥺 مامان علیراد🧿🥺 ۳ ماهگی
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وهفتم بارداری