اسم علیار قشنگه؟🫠

۷ پاسخ

هر اسمی با علی بیاد قشنگه😍
من خودم پسرم علیسان من بهش میگم علی جان😅

راستش نه

قدیمیه

اره خیلی 😍

زیباست عزیزم من اگه تودلیم پسرباشه میخوام بزارم علیهان😍یعنی هدیه ی خداوند🥰

بعضیا دوسش دارن من ن

منم خیلی دوس داشتم ولی اطرافیان از چشم انداختن و گفتن قدیمیه و...
الان بین علی راد و علیسا موندم

سوال های مرتبط

مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدا🎀🤰🏻 مامان مهدا🎀🤰🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۸ ماهگی
مامان ....... مامان ....... ۷ ماهگی
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
کوثر کوثر قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری