مهدا قرآنی به ماهد که قرآنی هم میخوره
خیلی اسم سختیه
اگه خودتون عرب هستید بزار
چون تلفظش خیلی عربی و سخته
بعد اسمشو بگه هی میگن چی چی
به نظرم قشنگ و خاصه😍
قشنگه ولی من چون اسم های عربی سلیقه ام نیس نمیپسندم
سلیقه ی من نیست خوش آوا نیست بنظرم کلی اسمای قشنگتر هست بیشتر بگرد
اسم بچه خواهرشوهرمه ۱۵سالشه اسم کمیه به نظرم
آره قشنگه ماهیدا هم قشنگه🩷
به نظر من که نه
این همه اسم قشنگتر داریم
یعنی چی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.