اسم ماهِد قشنگه؟

#اسم #بچه

۹ پاسخ

مهدا قرآنی به ماهد که قرآنی هم میخوره

خیلی اسم سختیه
اگه خودتون عرب هستید بزار
چون تلفظش خیلی عربی و سخته
بعد اسمشو بگه هی میگن چی چی

به نظرم قشنگ و خاصه😍

قشنگه ولی من چون اسم های عربی سلیقه ام نیس نمیپسندم

سلیقه ی من نیست خوش آوا نیست بنظرم کلی اسمای قشنگتر هست بیشتر بگرد

اسم بچه خواهرشوهرمه ۱۵سالشه اسم کمیه به نظرم

آره قشنگه ماهیدا هم قشنگه🩷

به نظر من که نه
این همه اسم قشنگتر داریم

یعنی چی ؟

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵 مامان آرسام🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان avin🩷🎀 مامان avin🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۲ ماهگی
مامان محمد و مَروا🤍 مامان محمد و مَروا🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گیسو🩷🤰🏻 مامان گیسو🩷🤰🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری