حالا بقیه بیش از حد دارن میزنن تو ذوقت ولی سعی کن اسمی که انتخاب میکنی معنی داشته باشه نل صد درصد مخفف یک اسمه
من اسم یکی از دوقلو هام نلورا هست که ما نل صداش میزنیم من از اسم های کوتاه خیلی خوشم تو هم اگر دوست داری بزار یه اسم که مخففش صدا برای نل
نه یه چی کاملتر بزار گلم
عزیزم واقعا زیباس من خیلی خوشم میاد هم نل هم نیل و هم نِلا
به نظر کسی اهمیت نده اگر معنی خوبی داره و خوشت اومده بذار.میلیونها ادم تو دنیاس نمیتونی نظر همرو جلب کنی🤍
نِل چون تک سیلابیه خیلی خاصه و نازه
اما نِلا ممکنه تو صدا زدن راحت تر باشه❤️💫
باد نعل اسب افتادم🤦🏻♀️😂
نل ینی چی معنیش؟!
نل🙄.
یاد گراهام بل افتادم😅
نلین بذار
نه😐نل چیع😂
سلیقه من نیست ولی بچه شماس و انتخاب اسمش فقط به خودتون مربوطه🙏🏻❤️
نیلیا - نیلماه - نِلا اینا بهترن بنظرم نل یذره تو دهن نمیچرخه گفتنش
نل؟؟؟پس بقیش کو؟
با احترام نه😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.