اره من خیلی خوشم میاد اسم اصیل ایرانی و ب یاد فرزند ایران💔
قشنگه
بله اسم خاص و کمیابی هم هست.پسر دایی منم سپهره خیلی اسمش خوشگله
اگه خودت دوست داری بزار عزیزم نظر دیگران ک مهم نیست. تو قراره صداش بزنی هرروز
من بارداری قبلیم قرار بود بزارم سپهر
بعد دکتر گفت احتمالا بچه بیوفته نزر کردم اگه موند بزارم محمد. گذاشتم محمد طاها
اینبار اگه پسر باشه دیگه حتمی سپهره. نظر هیچکس هم مهم نیست. چون خودم قراره هرروز صداش بزنم ☺️
سپهر بابا کجایی .... من یاد اون میفتم 😢
نظر هرکی متفاوته ولی من میگم نه قشنگ نیست ☹️ببخشید
منم اگه نینیم پسر باشه قراره بزارم سپهر.
هیچوقت قدیمی نمیشه. خیلی هم قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.