۶ پاسخ

بنظرم قشنگه. هرچیزی که به بزرگی خلقت اشاره کنه، بنظرم جذابه. مثل تولد بچه که خودش یکی از شگفتی‌های خلقته. آسمان هم که شگفت‌انگیز و بزرگه و ناخودآگاه آدم رو یاد خلقت بیکران خدا میندازه

بله چون اسمیه که خودم دوست دارم، اسم ایرانی، در کتب کهن هم زیاد تکرار شده.معنای بدی هم نداره.عجیب و غریب هم به نظر نمیاد

بنظرم قدیمیه

من تو ذهنم بود دومی رو بزارم سپهر ولی میترسم چون قدیمیه شاید بعدا تو مدرسه اذیت شه
اسم پسر اولمم شوهرم گذاشت سینا هر چی گفتم رادین بزاریم جدیدتره قبول نکرد

من تو ذهنم بود دومی رو بزارم سپهر ولی میترسم چون قدیمیه شاید بعدا تو مدرسه اذیت شه
اسم پسر اولمم شوهرم گذاشت سینا هر چی گفتم رادین بزاریم جدیدتره قبول نکرد

اره قشنگه ولی چه دلیلی بیاریم براش من که کمتر شنیدم 🫠

سوال های مرتبط

مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری