اسم دخملم سلین، اسم پسرمو بذارم سپهر قشنگه؟ قدیمی نشده؟

تصویر
۱۵ پاسخ

نه قشنگه...همون قدیمی ها بهتر اسم میزاشتن تا الان😀

سلین و سامین

عزیزمممم منم یه دختر دارم دعا کن بعدیم پسر باشه از هردوش داشته باشم🥹♥️❤️‍🩹

نه قشنگه مهم اینه که خوش آواست همیشه هم رو بورسه

از لیست اسم های این برنامه هم میتونی استفاده کنی

خیلی قشنگه و بهم میاد

واقعا قشنگه

قشنگه عزیزم

قشنگه

به نظر من هیچ اسمی قدیمی نیست خیلیم قشنگه بعضی از اسم مثل علی فاطمه زهرا از چندین سال قبل هستن الانم بعضیا انتخاب میکنن چه اشکالی داره بعدشم اسم هویت بچه اس و قراره تا آخر عمر باهاش باشه چه کودکی چه بزرگسالی نباید که فقط کودکی بچه رو در نظر بگیریم ما خودمون قراره اسم پسرمون پارسا بزاریم همه میگن قدیمی نزار ولی ما دوست داریم و به نظرم هیچ اسمی قدیمی نیست

سامیار

منم اسم پسرم سپهر ۸ سالشه این دخملم میزارم سلین

قشنگه

خیلی قشنگه به هم میان قدیمی هم نشده

نی نیت پسر بود عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته سی‌ام بارداری
مامان آیهان وجوجو مامان آیهان وجوجو هفته هفدهم بارداری
مامان شنبلیله مامان شنبلیله هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان آیهان و جوجو مامان آیهان و جوجو هفته سی‌ام بارداری