سپهر خیلی قشنگه
هرچی بنظرت قشنگه ودوسداری بزار لذتشوببر!
اسم ک قدیمی و جدید نداره،برا ی عمر رو بچست،کاری ب ترند و قدیمی بودن و این چیزا نداشته باش،هرچی خوشکله انتخاب کت
وای منم خیلی دوست دارم گفتم اگه اسمایی ک میخوامو نزاشتیم میزارم سپهر
من عاشق اسمای قدیمی ام
خیلی قشنگه سپهر
نه خیلی هم قشنگه مهم خودتی که دوستش داری به نظر بقیه اهمیت نده
منم میخوام بزارم مازیار خیلی ها میگن قدیمی هست ولی من دوستش دارم
قشنگه
من میخواستم اگه پسر شد بزارم سپهر😍نه به نظرم خیلیم قشنگه ازاین اسم عجیب غریبای الان بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.