دلم میخواد اسم نینیمو بذارم سپهر بنظرتون خیلی قدیمیه؟

۸ پاسخ

سپهر خیلی قشنگه

هرچی بنظرت قشنگه ودوسداری بزار لذتشوببر!

اسم ک قدیمی و جدید نداره،برا ی عمر رو بچست،کاری ب ترند و قدیمی بودن و این چیزا نداشته باش،هرچی خوشکله انتخاب کت

وای منم خیلی دوست دارم گفتم اگه اسمایی ک میخوامو نزاشتیم میزارم سپهر

من عاشق اسمای قدیمی ام
خیلی قشنگه سپهر

نه خیلی هم قشنگه مهم خودتی که دوستش داری به نظر بقیه اهمیت نده
منم میخوام بزارم مازیار خیلی ها میگن قدیمی هست ولی من دوستش دارم

قشنگه

من میخواستم اگه پسر شد بزارم سپهر😍نه به نظرم خیلیم قشنگه ازاین اسم عجیب غریبای الان بهتره

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری