خانوما بنظرتون اسم گیسو بده یا قدیمیه؟

۲۳ پاسخ

اصلا قدیمی و جدیدی وجود نداره بهش فکر نکن ببین چی ب دلت نشسته

نههه خیلی قشنگه کجاش قدیمیه؟ منکه والا زیاد نشنیدم خیلیم تکه
الان آراز قدیمیه؟

خیلی قشنگه
پسر دار هم شدی میزاری گرشا🥰

نه خیلی قشنگه

قدیمه

خیلی اسم خاص و زیباییه عزیزم نظر بقیه ام برات مهم نباشه

قدیمیه دلوین قشنگه

قشنگه

خوشکله

قدیمیه

خیلی قشنگه ☺️❤️

قشنگه ولی قدیمیه

من اولش گیسو گذاشته بودم بعد عوض کردم خیلی هم قشنگ

هر اسمی بذاری باز قدیمی میشه. هرکدوم حس خوب داری بذار. گیسو هم نازه. من اگه دختر داشتم از ثمین و هانا. پناه. الین. الارا اینارو دوست داشتم

هر اسمی بالاخره قدیمی میشه

من به شخصه به قدیمی جدید فکر نمیکنم مهم اینه به دل بشینه🥰

قدیمیه ولی اسم قشنگیه

قشنگه

قشنگ فکر کن موهای نانازی هم داشته باشه گیسو قندی😍🥹

قشنگه عزیزم

هرچی دوس داری بذار

قشنگه

خیلی قشنگه ولی قدیمیه اگه خودت دوست داری مشکلی نداره بذار

سوال های مرتبط

مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا مامان اهورا ۱ ماهگی
مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شنبلیله مامان شنبلیله هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی