خانوما بنظرتون اسم دخترمو گیسو بزارم؟؟

۷ پاسخ

ترکا ممکنه جیسو بگن

خیلی قشنگهههههه💓🎀

نه بنظرم جالب نیست

جالب نیست

من دخترم ۸سالشه اسمش گیسو گذاشتم تا الان خیلی راضی بودم خیلی اسم لطیفیه هرکی میشنوه عاشقش میشع🥰

خیلی قشنگ

نهعع خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی