۱۸ پاسخ

من اسم. دخترمو می‌خوام بزارم مونیکا

مانلی
ملورین
ماریان
نلین
نلا
اِلا

از ۱۵ هفتگی ک فهمیدم دخملوعه تا الان اصلاااا نتونستم اسمی انتخاب کنم😂🥲خیلی سختهههه

اسم خودت و شوهرت چیه قشنگم

آقا اسم پسر پیشنهاد بدین دوتا دختر دارم عسل و اسما 😊

من یا آنیل میذارم یا لارا

تیدا
)چشم مادر❤️(

لنا بزار قشنگه
آيسل
آيلين
نازلي

طنین
ضحا

دایانا.آنا که اسم تو دلیمه.دلوین.آوینا.لنا.
اسم دخترمم ارغوانه شاید خوشت بیاد🥰

تو ابزار انتخاب اسم گهواره برو چک کن
بعد ی لیست تهیه کن
بعدش در طول بارداری هی نگاه کن هی خط بزن اسمارو
تا در نهایت به چند تا اسم منتخب برسی
ديگه بین اونا بشینی فکر کنی

من إلا میزارم🥹🎀

من یه دخترم دارم کیانا
اینم می‌ذارم آیناز
بهم اومدنشون هم اصلا برام مهم نیست چون دوتا شخصیت جدا هستن

سوگند خیلی دوس دارم

من میزارم دلوین

دلانا. نورا .

رفتی سونو؟😍

سما .

سوال های مرتبط

مامان نفس و تو دلی مامان نفس و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان رضاو سلما مامان رضاو سلما قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری